donderdag 5 juni 2014

Weer naar huis

Na 11 weken zit het eerste deel erop. Het is me mee gevallen maar het naar huis gaan lonkt, net als die vakantie die je hebt geboekt. Goh wat ben je aan die vakantie toe als het eenmaal zover is nou dat geldt hier ook, maal 2 !
11 weken, 6 dagen in de week en 10 uur per dag + de spetters, is te doen als je in de ratrace zit. Even de batterij opladen is echt wel nodig. Maar geen medelijden als ik je vertel dat onze chauffeurs, en misschien hoeven die niet zo heel hard te werken maar wel lang, al 3-4 jaar niet naar huis zijn geweest en hun gezin al die tijd niet hebben gezien..........
Goed, genoeg, ik ga er niet te veel over kwijt. Deze keer alleen een foto impressie van mijn heerlijke 10 dagen thuis :


 naar huis

 onderweg

 een nieuwe vriend in huis

 nu nog leeg, maar de familiedag was opkomst

 klaar maken voor de dressuurwedstrijd

 het publiek

undercover friend

 
 Britt 1e prijs, Tess 1e prijs !, de verdubbelaar. Papa trots. Hadden ze dit express gedaan ?

 uit eten bij UIT

 na UIT, binnen bij Tries

 verjaardag BBQ bij Menno

 ja,daaaaaaaag, eerst kauwen he?

 lekker varen met de meiden
 
 
 
en waar ik  geen foto's van heb:
avond vierdaags gelopen met Tess en Britt, 5km en 10 km
tandarts en notaris geweest, internationaal rijbewijs opgehaald
familiedag in de tuin gehad
kleine klusjes in huis gedaan
lekker bij de Japanner gegeten met Peter en Eef
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten