vrijdag 26 juni 2015

Line 6 Procurement dinner

We zitten met ons Inkoop team line 6 nu met 10 man en het kantoor raakt al aardig vol.
Onlangs is er een nieuwe Nederlandse collega bijgekomen en hebben we onze kamer geschikt naar de nieuwe situatie. Hieronder een paar foto's van onze kamer en vergaderkamer.
Ik heb de foto's 's morgens genomen voordat iedereen binnen kwam. Dus geen activiteiten en daarom  opgeruimde bureaus, ;-), niet dat jullie denken dat we het rustig hebben ;-(


procurement office, left door please ;-)


eenmaal binnen is dit het uitzicht over de gang van ons kantoor, gezellig he?


Bij de bruine deur komt men binnen



het uitzicht vanaf mijn plekkie, voor mij zit nu mijn nieuwe collega

Mijn plekkie rechts in de hoek



elke ochtend wordt het toilet schoon gemaakt, daarom staat de deur nog open.

in het midden onze algemene vergader tafel voor korte gesprekken


bijvoorbeeld als de vergaderkamer bezet is.


office overview met rechts de vergaderkamer.

10 werk plekken die allemaal bezet zijn. we hebben een goed werkend en leuk team en in Juni zijn we met z'n allen uit eten geweest bij The Steakhouse. Hieronder een kleine impressie van de avond en een groepsfoto van het gehele team.







van links naar rechts:
Rens van der Pol, Albert Fajardo, Sami Hasan, Waheed Akram, Ali Noman, Michiel ten Hoorn, Ron van Wijk, Stephan Verhappen, Jaap van Beek, Muhammed Naveed.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten