zondag 5 april 2015

Verhuis(d)t

Het zat er een keer aan te komen. Weg van de compound Al Bustan naar de andere compound die dichter bij de "line 6 office" ligt. Een oudere compound maar wel geheel gerenoveerd en gemoderniseerd. Op slechts 10 minuten van het werk.
Al Nahkla heet deze compound en omdat we (weer) een van de eerste bewoners zijn net zoals dat in 2013 was op Al Bustan, is nu circa 80% van de bewoners een Strukton collega.

Ik ben van een appartement naar een villa verhuist. Het is net allemaal iets groter dan mijn appartement op Al Bustan, waar ik  eigenlijk niet weg wilde. Maar goed er komen nieuwe collega's, de huur van de eerste (grote) woningen wordt momenteel opgezegd en collega's verhuizen daar dan weer intern naar een appartement. Samen met vijf andere collega's zijn we vertrokken naar Al Nahkla. Voor een impressie van de compound kan je ook kijken op Al Nakhla

Aangezien het hier om een bestaande compound gaat is de groenvoorziening volledig en zijn de palmbomen ook volwassen. Het geheel doet net even iets gezelliger aan. Niet dat je daar iets aan hebt want ik ben toch de hele dag aan het werk maar als je dan toch op de compound loopt ben je net iets meer in je hum.
De faciliteiten zijn iets minder en nog niet alles is al open of al in gebruik. Gym, sauna, zwembad werken allemaal wel maar de bowlingbaan is nog niet in gebruik. Nou dat ga ik denk ik ook niet heel erg missen, hihihihhh. van de week voor eerst de squashbaan geprobeerd en dat gaat lekker.
Het restaurant is ook goed te doen.

Mijn villa staat direct tegen Al Nahkla Plaza aan en dat is wel handig. Hoef ik niet heel erg ver te lopen naar de gym en de kampwinkel. Ja je wilt natuurlijk niet moe zijn voordat je aan komt bij de gym.

Hieronder heb ik een aantal foto's van binnen in de villa geplaatst.

Fff nog 1 minpuntje: we zitten direct naast een grote moskee ! de wekker hoeven we hier dus niet te zetten als om gemiddeld 04.30 - 05.00 de oproep tot het eerste gebed luidt !

huiskamer



eetkamer / voordeur


 
keuken

bruine deur naar de maid room

 
maid room (is washok geworden). Waar het wasrek staat hoort dan eigenlijk een bedje (te erg)

douche en wc voor de maid



trap naar boven (of beneden, afhankelijk waar je staat)

toilet beneden (huis heeft totaal 4 toiletten :-) )

Game kamer

game kamer + lounche hoek

master bedroom

Walking closet of Walk-in?

slaapkamer 2


zelfde slaapkamer 2

voorbeeld badkamer ( die zijn beide aan de kleine kant)

een korte buiten impressie van het park in het midden van de compound







Geen opmerkingen:

Een reactie posten