woensdag 21 januari 2015

Uitgelogd en weer ingelogd

Pfffff, dat heeft lang geduurd
De laatste maanden van vorig jaar waren nogal druk. Zowel op het werk als prive. Hierdoor was er geen tijd, en heb ik ook geen tijd gemaakt, om aan mijn blogs te werken.
Als je je pagina als favoriet hebt staan, blijven je inlog gegevens natuurlijk gewoon staan tenzij je je cache geheugen een keer hebt opgeruimd.
Tegen de tijd dat ik weer aan mijn blog wilde gaan werken logde ik dus niet meer automatisch in.
Laat ik toch mijn inlognaam en wachtwoord niet meer weten...................

Pppfffff daar ben ik dan ook heeeeeeeel lang mee bezig geweest omdat weer voor elkaar te krijgen.
Verkeerde inlognamen, verkeerde wachtwoorden, herstellen van wachtwoorden, herstelcodes.
Niks hielp. Van ellende ben ik zelfs op forums gaan chatten om te zien hoe of ik toch nog op de een of andere manier op mijn eigen blog kon komen.
De wanhoop nabij zeg maar hahahahah.
En ik had ook niet elke dag zin om hele avonden te gaan zitten zoeken en inloggen om er maar weer op te komen.

Tot vandaag, bij toeval zie ik ineens een mail adres van mij zelf waarmee ik moest inloggen bij Gmail..... heeee? fffff chechen. ja hoor bij het derde wachtwoord BINGO.
Ik kon weer op mijn eigen blog komen waarvan je nu het eerste bericht weer leest.

Were back in business and got I something to tell you. So stay tuned and you will miss nothing.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten